Szanowni Klienci, wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom uruchamiamy kolejne narzędzia mające na celu usprawnienie komunikacji z Państwem. Smsy, maile, komunikaty oraz kontakt telefoniczny z Klientem to narzędzia, które pozwolą Państwu zadbać o komfort, bezpieczeństwo i terminowość swoich płatności. Taka forma komunikacji ma za zadanie usprawnić, przypomnieć, a w sytuacjach wymagających wyjaśnienia – rozwiać Państwa wątpliwości dotyczące swoich zobowiązań wobec naszej firmy.
Jeżeli mają Państwo jakieś pytania dotyczące płatności – jesteśmy dostępni dla Państwa pod numerami:
Dział rozliczeń: 664 162 041 – od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-16:00
Infolinia: 14 6966633 – od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-20:00, soboty 8:00-16:00
Jeżeli otrzymujesz rozliczenia w formie tradycyjnej, a chcesz otrzymywać w wersji elektronicznej, zadeklaruj chęć otrzymywania e-faktur. Aby to zrobić przejdź do formularza klikając tutaj.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów ZETO S.A., we współpracy z firmą BillBird S.A., od 01.05.2019 roku uruchomiliśmy możliwość dokonywania przez Państwa płatności w formie gotówkowej na terenie całego kraju. Dostęp do sieci punktów wpłat gotówkowych daje Państwu możliwość wygodnej wpłaty podczas realizacji codziennych zakupów. Listę punktów znajdą Państwo na stronie www.zetosa.com.pl, www.billbird.pl. W trosce o naszych klientów ZETO S.A. przygotowało okresy promocyjne, w których prowizja za realizację usługi będzie zredukowana. Wszelkie informację znajdują się na stronie www.zetosa.com.pl oraz u naszych konsultantów pod numerem 14 696 66 66.
Lista punktów Billbird