Kompleksowa obsługa informatyczna
Wsparcie informatyczne
Oferta usług outsourcingu usług informatycznych
Kompleksowa obsługa informatyczna jest gwarancją niezawodnej pracy wszystkich struktur firmy, dlatego zapewniamy wysokiej jakości standardy naszych usług w tym zakresie.
Kadra wykwalifikowanych specjalistów, posiadających odpowiednią wiedzę z różnych zagadnień informatycznych, tworzy zespół, który wspólnie potrafi rozwiązać nawet najbardziej skomplikowane problemy. Dlatego też skorzystanie z naszych usług będzie dla Klienta korzystniejsze i tańsze niż zatrudnianie etatowych informatyków. Przedsiębiorstwom, które posiadają własny sprzęt i oprogramowanie informatyczne proponujemy objęcie nadzorem wszystkich elementów tej infrastruktury.
Oferujemy usługi świadczone w sposób doraźny (w miarę potrzeb Klienta) albo w sposób ciągły (np. oddelegowując pracownika do pracy w przedsiębiorstwie Klienta).
Rozwiązania dla małych i średnich przedsiębiorstw
Zapytaj o outsourcing IT dla Twojej firmy
Skorzystanie z usługi Wsparcia informatycznego zapewnia wiele korzyści
Korzyści dla firmy
- minimalizację przestojów w pracy spowodowanych awariami
- gwarancję usunięcia wszelkiego typu awarii
- sprzęt zastępczy w przypadku braku możliwości naprawy na miejscu
- zwiększenie efektywności pracy, poprzez przekazanie części obowiązków do wyspecjalizowanej firmy
- szybką pomoc nawet bez konieczności wizyty u klienta – zdalna pomoc
- ochronę poufności i archiwizację danych
- stały telefoniczny dostęp do naszego wsparcia informatycznego
- profesjonalną pomoc przy planowaniu zmian czy modernizacji
- łatwość zaplanowania budżetu poprzez ustalenie stałego miesięcznego kosztu na usługi informatyczne gwarantowane umową
Nasi pracownicy zapewnią kompleksowe wsparcie
Zakres wsparcia
- zarządzania siecią komputerową
- administracji serwerami
- użytkowania stacji roboczych
- pomocy w programach użytkowych
- wymiany sprzętu i oprogramowania
- prewencji przed awariami
- zarządzania polityką ochrony antywirusowej
- cyklicznego archiwizowania danych
- konserwacji i naprawie sprzętu komputerowego
- zdalnego wsparcia użytkowników (hot-line)
- doradztwa w planowaniu rozwoju informatyki w firmie